sepehrdesign

  • ۰
  • ۰

 

یکی از معضلاتی که صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن با آن مواجه است وجود واسطه های فراوان ما بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی است که در برخی مواقع تشخیص دسته اول بودن کالا بسیار مشکل است. بدلیل استفاده از مواد پلیمری در تولید لوله اتصالات پلی اتیلن و خاصیت برگشت پذیری مواد پلیمری مواد پلی اتیلن را می توان چندین بار مذاب کرد و از آن استفاده نمود ، این اتفاق از نظر استاندارد ملی تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ممنوع است و لوله و اتصالات پلی اتیلن را می بایست با مواد اولیه نو و دست اول تولید کرد ، لذا تشخیص نو بودن مواد در این محصولات بدون آزمایش و به صورت چشمی بسیار مشکل است. شرکت ایپاکو با ارائه محصولاتی همانند لوله، لوله پلی اتیلن، لوله GPR، لوله فولادی، لوله گالوانیزه، لوله PVC، اتصالات چدنی، داکتیل، اتصالات برنجی، اتصالات فولادی، مخزن، سپتیک، تجهیزات آبیاری، پمپ و انواع شیرآلات مانند شیرهای پروانه ای، شیرهای آتش نشانی، شیرهای کنترلی، شیرهای کشویی و ... آماده است تا با اراده خدماتی بی نظیر در خدمت هموطنان مین عزیزمان باشد.

 

 

 

 

 

سئو سایت از جمله موارد بازاریابی دیجیتال است که پس از طراحی وب سایت آغاز می شود. از حرفه ای شدن پروسه سئو سایت در ایران زمان زیادی نمی گذرد و تجربه نشان داده که برای رسیدن به نتیجه ای خوب، سئو سایت باید توسط متخصصا ن این حوزه انجام شود. سئو دقیقا همان ابزاریست که منجر به فروش بیشتر و دیده شدن بیشتر توسط مخاطبان میشود. با سئو سایت میتوان خود را در راس رقبا قرار داد و با ادغام تکنیک هایطراحی سایت، سئو، طراحی گرافیک، هویت برند (طراحی لوگو و ... ) امکان افزایش فروش در هر زمان و بازه اقتصادی برای کسب و کار های گوناگون مکن خواهد بود.

 

  • ۹۸/۰۴/۰۴
  • sepehr abed

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی